середа, 29 травня 2019 р.

Які рекламні площадки є в Інтернеті? Купівля трафіку для арбітражу.

Що таке трафік?

Слово трафік міцно увійшло в лексикон веб-майстрів, які самостійно заробляють в Інтернеті. Справа в тому, що будь-який сайт здатний приносити прибуток, якщо на нього буде заходити велика кількість відвідувачів. Тільки при таких умовах власник сайту зможе ефективно продавати товари і розміщувати рекламу. Слово трафік визначає кількість відвідувачів сайту за певну одиницю часу. Трафік буває платний і безкоштовний. Безкоштовний трафік сайт отримує від відвідувачів, які зайшли на нього в результаті запитів в пошукових системах. Такого трафіку зазвичай буває недостатньо для отримання великого прибутку. Тому Інтернет-бізнесменам, як правило, доводиться купувати платний трафік, а потім його перепродувати, тобто здійснювати арбітраж трафіку.

Що таке арбітраж трафіку?


Арбітраж трафіку - це дії веб-майстра з придбання і подальшої реалізації Інтернет-трафіку з метою отримання прибутку.
Купуючи трафік веб-майстер перетворює його в Ліди (цільові дії потенційного покупця - реєстрація на сайті Інтернет-магазину, перехід за посиланням на сайт рекламодавця), за які потім отримує виплати від своєї партнерської програми або безпосередньо від рекламодавця.

Види платного трафіку:

До платного трафіку відносяться відвідувачі, які прийшли на сайт за допомогою різного роду реклами. Виділяються безліч видів платного трафіку, з них основними будуть кілька:

Email-маркетинг.
Придбання трафіку тут відбувається в такий спосіб. На електронні поштові скриньки користувачів розсилаються листи рекламного характеру з посиланнями на конкретний сайт, куди користувачі можуть увійти для уточнення зацікавленої інформації.

Реклама в соціальних мережах.
Передбачає розміщення всіляких рекламних банерів та оголошень в соціальних мережах, клікнувши на які користувачі потрапляють на потрібний сайт.

Реклама в блогах.
Працює приблизно за тим же принципом, що і реклама в соціальних мережах і розміщується в популярних блогах з великою кількістю відвідувачів.

Тізерна реклама.
Механізм видобутку платного трафіку тут наступний. На популярних сайтах, найкраще всього розважального характеру розміщуються рекламні банери і оголошення - тізери. У кожному тізері повністю інформація про рекламований товар не відображається, а міститься якась загадка, що викликає інтерес користувача і спонукає його натискати на тізер.

Контекстна реклама.
Являє собою рекламні оголошення розміщені на відповідних тематичних сайтах. Так наприклад, рекламні оголошення від виробників ліків розміщуються на медичних сайтах, реклама насіння на садівничих, оголошення всіляких курсів англійської мови на освітніх. Трафік, отриманий від контекстної реклами вважається найякіснішим.

Трафік від push-повідомлень.
Являє собою трафік від користувачів, які переходять по посилання від отримуваних ними повідомлень від різних сайтів, на які вони дають свою згоду.

Партнерські програми і рекламні мережі.


Найбільш популярними місцями для покупки і продажу платного трафіку є рекламні мережі (партнерські програми). Їх існує безліч, тому в рамках однієї статті можна буде поговорити тільки про декілька з них, найбільш відомих.

Мережа Leo.Cash



Дана партнерська програма призначена для монетизації push-трафіку з усіх сегментів Інтернету. Її учасники отримують прибуток за рахунок використання push-реклами. Дана програма відрізняється широким набором інструментів для максимальної конвертації трафіку, високим рівнем безпеки, відсутністю конфліктів з іншими засобами монетизації трафіку.

Партнерська програма  LadyClick



Ця мережа банерно-тізерна, з суворою модерацією реклами. Перевагами LadyClick вважаються дуже швидке завантаження віджетів, що займає не більше 5 хвилин, привабливий дизайн, щотижневі виплати користувачам.

Мережа DatsPush



Ця програма також орієнтована на push-трафік. Вона охоплює понад 120 країн світу. DatsPush пропонує своїм користувачам високі щоденні виплати, гарну мережу технічної підтримки, швидку реєстрацію, дві різні моделі оплати - за допомогою CPA моделей або RevShare.

Партнерська програма Evadav




Сервіс з купівлі-продажу push-підписок. Для веб-майстрів Evadav надає швидку реєстрацію, комфортабельну конвертацію трафіку, хорошу систему безпеки, яка дозволяє не потрапляти в фільтри пошукових систем, реальну можливість заробити на своєму сайті, для цього потрібно просто встановити один з двох доданих до програми скріптів.

Програма LadyCash



Це оригінальна тізерна рекламна мережа, яка займається монетизацією «жіночого» трафіку і дозволяє добре заробити власникам сайтів жіночої тематики. Система забезпечує швидку реєстрацію, постійну технічну підтримку для своїх партнерів, розміщення на сайтах тільки якісної і перевіреної реклами, хороші заробітки. Але разом з тим, щоб працювати з цією системою сайт повинен відповідати певним параметрам - мати більше 50 відвідувачів в день, з них 60% мають становити жінки.

Висновки :


В цілому можна сказати що арбітраж трафіку є одним з найбільш ефективних і перспективних видів заробітку в Інтернеті. Але щоб він мав ефект для конкретного веб-майстра, потрібно вибрати правильну стратегію для залучення трафіку і хорошу партнерську програму. Все це можна зробити, досконально вивчивши особливості даного виду заробітку в Інтернеті.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Як заробляти в доларах на закордонних сайтах? ТОП-5 проектів

За результатами останнього опитування, участь в якому взяли понад 21 тисячі фрілансерів, був визначений середній показник заробітку...