понеділок, 27 серпня 2018 р.

Заробіток на партнерському маркетингу


 Що таке партнерський маркетинг?


Партнерський маркетинг, по суті, є видом маркетингу з комісією.
Ви залучаєте нового клієнта в бізнес, в якому є партнерська програма, в результаті отримуєте прибуток. Наприклад, якщо ви є партнером сайту Amazon і радите комусь придбати там книгу, і люди куплять цю книгу, після переходу по вашому партнерському посиланню, Amazon заплатить вам за це відсоток з продажів.

Як платять маркетологам по партнерським програмам?





Існує кілька видів партнерських програм. Більшість заплатять вам за єдиною ставкою або відсоток з продажів, які ви здійснили (виплата за продаж).

Іншим поширеним типом є оплата, коли виплата відбувається за кожну дію чи залучення. 

Наприклад, якщо ви привели когось, хто підписався на безкоштовну пробну версію сервісу, компанія платить вам за цього передплатника. Також вам можуть платити і за кожен клік (такие найчастіше зустрічається в програмах, пов'язаних з контекстною рекламою, таких як Google Adsense) або за кожну публікацію (кожен раз як ви завантажуєте рекламу на своєму сайті).

Деякі програми платять в залежності від активності залучених вами людей по так званій двоступеневій /багаторівневій системі.
  

Плюси партнерського маркетингу:




  • Низький рівень початкових витрат: участь в більшості партнерських програм є безкоштовним. Так як вони самі займаються наданням продукції і обслуговування, вам не доведеться ні про що хвилюватися.
  • Ніякого випуску продукції і обслуговування. Компанія подбає про все сама, вам тільки буде потрібно залучати клієнтів і покупців.
  • Легко приєднатися. Більшість компаній має просту систему реєстрації, і вже після кількох хвилин ви можете почати розміщувати рекламні оголошення і посилання. В інших - можлива більш сувора система прийняття в їх програму.
  • Відсутність доставки або проблем з поверненням.
  • Як і в будь-якому іншому онлайновому бізнесі, ви отримуєте прибуток 24/7, навіть поки спите або граєте.
  • Ніяких спеціальних дозволів або навчання не потрібно, але корисно знати, як правильно продавати і шляхи просування партнерських програм.

Мінуси партнерського маркетингу:







Як і все в нашому житті, партнерський маркетинг не є чимось ідеальним. У нього є свої недоліки:
  • Для залучення достатньої кількості рефералів, для заробітку суттєвої суми грошей, може знадобиться певний час.
  • Успіх приходить в разі формування правильного цільового трафіку. Якщо ви не знаєте, або не вмієте правильно вести бізнес в інтернеті, вам буде важко працювати по партнерській програмі.
  • Багато партнерських програм вимагають заробити певну суму (поріг), перш ніж ви зможете вивести гроші.
  • Вам потрібно знати, як працюють коди і як вставляти партнерські посилання і рекламу на вашому сайті, блозі.
  • Деякі програми мають обмеження на рекламу, наприклад, які забороняють вам купувати рекламу (яка сплачує за клік) за певними ключовими словами, або забороняє використання рекламної розсилки.

Що потрібно щоб почати працювати по партнерській програмі?




Серед усіх способів заробітку вдома через інтернет, почати працювати в системі партнерського маркетингу, найпростіше. І хоча більшість успішних учасників партнерської програми мають власний сайт або блог, насправді це не є обов'язковою умовою.

Для початку:
  • На першому етапі потрібно обрати нішу. Більшість успішних учасників партнерських програм фокусуються на певній ніші при пошуку і просуванні товару. Якщо у вас вже є блог або сайт, він може стати вашою нішею.
  • Пошук найбільш вдалого, для вашої ніші або вашого сайту, потенційного партнерського продукту. Не варто вибирати програму виходячи тільки з потенційного прибутку. Перевірте цю програму, щоб переконатися в її якості, і що у цій компанії є хороша репутація як серед партнерів, так і серед покупців.
  • Треба визначити яким чином ви будете просувати цей продукт. Як вже було сказано, найпростіше це робити, якщо у вас є свій сайт або блог. Інші успішні учасники партнерських програм створюють сторінку захоплення контакту, призначену для рекламної розсилки, а після просувають товари серед своїх передплатників. Звичайно ж, ця сторінка повинна надавати й іншу, не пов'язану з продажами інформацію, тому що людям не хочеться, щоб їм постійно щось продавали.
  • Дізнайтеся про Інтернет-маркетинг і почніть просувати свій сайт, блог, сторінку захоплення контактів або поширювати партнерське посилання. 

Партнерський Інтернет-маркетинг вимагає від вас дії

Хоча партнерський маркетинг може виконуватися і не повний робочий день, він не є автоматизованим. Він вимагає досліджень і наявність плану. Вам потрібно знати і розуміти вашу цільову аудиторію, продовжувати робити те, що приверне увагу і змусить перейти за вашим партнерським посиланням

Немає коментарів:

Дописати коментар

Як заробляти в доларах на закордонних сайтах? ТОП-5 проектів

За результатами останнього опитування, участь в якому взяли понад 21 тисячі фрілансерів, був визначений середній показник заробітку...