понеділок, 27 серпня 2018 р.

Що таке CTR?


Що таке CTR?


 CTR (click-through rate - показник частоти кліків) - це значення, яке використовується Інтернет-маркетологами при проведенні рекламних кампаній.

Даний показник відображає співвідношення кількості кліків до показів рекламного оголошення. Числове значення підраховується у відсотках і є дуже важливим елементом під час проведення маркетингових досліджень.

Як підраховується CTR?

 Щоб точно розрахувати значення клікабельності промо-матеріалу, прийнято використовувати наступну формулу:

Кліки / Покази * 100 = CTR

Якщо розділити всі кліки на всі покази, і, помножити на 100, ви отримаєте CTR. Наприклад: банер був показаний 100 користувачам, 20 осіб кликнули на нього. В такому випадку, CTR дорівнюватиме 20%.

У повсякденному житті вебмастера або арбітражніка (спеціаліста по трафіку) CTR зустрічається часто. У більшості випадків, це значення можна побачити в рекламних мережах. При покупці трафіку, рекламодавці орієнтуються на даний показник для підбору найбільш якісних промо-матеріалів і збільшення віддачі від реклами. Чим вище значення клікабельності, тим краще.

Від чого залежить CTR, і як його підвищити?





Факторів, що впливають на "сі-ті-ар", досить багато, як прямих, так і непрямих. Якщо звертати на них увагу і проводити тести, можна досягнути високого значення клікабельності реклами.

Ось деякі з факторів:

Зображення.Картинка повинна мати сюжет, певний тригер. Зображений об'єкт повинен викликати зацікавленість аудиторії, на яку націлена рекламна кампанія. Якщо ви продаєте духи, то потрібно позначити, що це нова колекція, зробити акцент на бренд або обмеженість серії.

Розміри. Чим більше по розмірах оголошення, тим помітніше воно стає.

Розташування. Реклама повинна знаходитися у видимій зоні майданчика.

Звук і відео. Якщо ваше оголошення є відеороликом або відтворює будь-який звук, то це безперечно зверне увагу аудиторії ресурсу.

Яскравість і додаткові елементи. Ваше оголошення має виділятися з "сірої" маси. Додайте до нього стрілки, анімацію, виділення тексту. Зробіть більш помітну загальну колірну гамму.

Цільова аудиторія. Це один з головних показників. Показуючи рекламу косметики на сайті про риболовлю, ви навряд чи отримаєте продажу. При підборі рекламних майданчиків, ви повинні бачити портрет своєї цільової аудиторії. Таргетинг тут дуже важливе. Також велике значення мають такі налаштування, як: вік, стать, інтереси, сімейний стан, пристрій і операційна система, а також браузер. Залежно від типу рекламної мережі, ви зможете використовувати ці значення.

Бот-трафік. Деякі рекламні майданчики просто скліківають рекламу. На CTR це вплине позитивно, але  на конверсію - навряд чи. Також може бути велика кількість показів, а трафік – не підходящій. Щоб зробити виключення таких ресурсів, використовуйте чорний і білий списки сайтів.

Інтерактив. Швидше за все, ви помічали цікаву рекламу, в якій можна "помацати" елементи або навіть пограти трохи. Це істотно привертає увагу і підвищує кількість кліків.

Яке значення CTR можна вважати хорошим?





 Однозначної конкретної відповіді немає. Все залежить від ціни і зусиль, прикладених до ведення рекламної кампанії. Також все досить індивідуально, особливо у вузько-тематичних напрямках. Одне можна сказати точно - чим більше, тим краще. Середній CTR в Рунеті варіюється в діапазоні від 0,01% до 2%. Самий великі значення, які доходять до 30%, спостерігаються в контекстній рекламі. 

Ось хороші значення для різних видів реклами:

Контекстна реклама (ЯндексДірект, Google Adwords): 10-20%
Тізерна реклама:> 1%
Таргетингова реклама (ВКонтакте): 0,2-0,4%
Банерна реклама: 0,8-1,5%

Крім значень ефективності рекламної кампанії, CTR впливає на ціну за клік і частоту показів.Чим частіше клацають по цікавій рекламі, тим частіше її показують. В такому випадку, конкуренту доведеться заплатити більше, щоб зайняти позицію вище вашого оголошення.Саме тому дуже важливо стежити за цими показниками.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Як заробляти в доларах на закордонних сайтах? ТОП-5 проектів

За результатами останнього опитування, участь в якому взяли понад 21 тисячі фрілансерів, був визначений середній показник заробітку...